FIFA 14 By EA SPORTS™ v1.3.2 APK + DATA Unlocked

FIFA 14 By EA SPORTS™ v1.3.2 APK + DATA Unlocked
FIFA 14 By EA SPORTS™ v1.3.2 APK + DATA Unlocked
FIFA 14 By EA SPORTS™ v1.3.2 APK + DATA Unlocked
FIFA 14 By EA SPORTS™ v1.3.2 APK + DATA Unlocked
FIFA 14 By EA SPORTS™ v1.3.2 APK + DATA Unlocked



Penerangan

PEMAIN REAL . PASUKAN TANAH . Liga TANAH . Selamat datang ke perlawanan bola sepak yang paling sahih untuk Android telefon pintar dan tablet. Rasa keseronokan setiap pas, ditembak, dan menangani dengan kawalan sentuhan baru. Plus , hidup setiap saat bola sepak dunia sebenar dengan EA SPORTS ™ Football Club Hari Match. Dapatkan di sana dengan FIFA 14 !
MERASA MINAT THE
Memaparkan 33 liga, lebih 600 pasukan berlesen, dan lebih daripada 16,000 pemain. Dari Liga Perdana Inggeris dan La Liga kepada Bundesliga Jerman dan seterusnya. Berarak ke arah kemuliaan di 34 stadium sahih. Plus, untuk pertama kalinya di telefon bimbit , mendengar ulasan-ulasan dalam Bahasa Inggeris, Perancis, Jerman, Itali dan Sepanyol !
MATCH HARI MADNESS
EA SPORTS ™ Football Club Hari Padanan membolehkan anda mengikuti denyutan jantung kelab kegemaran anda. Bermain bersama-sama dengan lekapan dunia sebenar dari liga teratas. Setiap kecederaan , penggantungan, dan perubahan dalam bentuk pasukan dapat dilihat dalam permainan - menjaga anda sentiasa berhubung mana sahaja anda berada !
MEMBINA TEAM MUKTAMAD ANDA
Memperoleh dan perdagangan, atau membeli dan menjual pemain FIFA untuk mewujudkan pasukan fantasi anda sendiri. Pilih gaya anda bermain, pembentukan, kit, dan banyak lagi. Bersaing dalam kejohanan untuk mendapatkan syiling, kemudian menghabiskan mereka pada pemain baru dan barangan untuk meningkatkan pasukan anda. Bermain untuk pek percuma atau pembelian. Pilihan yang tidak berkesudahan!
INUITIVE KAWALAN TOUCH BARU
Tahan dan seret pemain untuk memindahkan mereka di padang , ketuk untuk lulus, sapu untuk menembak - dan banyak lagi! FIFA 14 ini Kawalan Aliran Touch baru meletakkan keseronokan bermain sukan yang paling popular di dunia di hujung jari anda - harfiah.
ROCK OUT - FIFA STYLE
Ciri-ciri dengan runut bunyi dengan artis paling hangat , dari Empayar Matahari untuk Vampire Weekend . Ia merupakan satu senarai main epik hanya FIFA boleh membawa anda !
MAHU LEBIH? !
Naik taraf permainan anda untuk membuka tiga mod tambahan: Pengurus, perlawanan , dan Kick Off!
Permainan anda suka . Permainan anda hidup. KAMI FIFA 14 !
FIFA 14 dimainkan dalam bahasa Inggeris, Perancis, Itali , Jerman, Sepanyol , Jepun, Cina , Korea, Belanda, Rusia, dan Portugis Brazil . Hit padang di seluruh dunia!

Apa yang Baru

Sekarang meningkatkan permainan anda dengan lebih banyak persaingan . Log masuk ke dalam Google Play Permainan untuk membuka kunci pencapaian dan memanjat Leaderboard .
Peningkatan lain termasuk:
Penambahbaikan kepada Touch Kawalan
Mudah, cara mesra untuk memilih antara Klasik dan kawalan Touch
Penambahbaikan ergonomik dan visual , di belakang tabir pelarasan, dan banyak lagi!

memerlukan Android

2.3.3 Dan Keatas

arahan

Pasang APK Dan Tempatkan di com.ea.game.fifa14_row Folder Dalam sdcard/Android/obb/
Jika Permainan Adakah terhempas Pada TAP ON SCREEN Kemudian Hidupkan WIFI ( Tidak Perlukan Sambungan Inetrnet Untuk Main Game) pastu terus main je

Cara Membuka Full Version

Dalam Permainan Menu Utama , Klik Pada Tab Main
Kemudian Pilih Kick Off Dan Tekan Semak Pada Pembelian Sedia Ada
Kemudian Ia Akan Tunjuk ' Pembelian Anda Telah Berjaya

selamat mencuba

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.

Disqus Comments